helpPotřebujete poradit?
helpPotřebujete poradit? helpKontakt shopping_cartJít k pokladně shopping_cartK pokladně

Proč eshop-schock.cz

  • Doprava zdarma nad 2 500 Kč
  • Hodnotné dárky ke zboží zdarma
  • Vrácení do 30 dnů
  • Co je skladem, to máme opravdu skladem
Více informací

Hodnocení obchodu

dle Heureky

Anonymní recenze
addDoprava zdarma
addSlevy
addKomunikace z obchodem
addVelký výběr
Anonymní recenze
rychlost, způsob dodání
Anonymní recenze
addZboží bylo na skladě a druhý den k vyzvednutí
Byla to pro nás záchrana:) všude byl dřez na objednávku a dostupnost více jak týden. Na tomto e-shopu mají hodně dřezů na skladě a byl druhý den k vyzvednutí přímo na prodejně v Pardubicích.
Anonymní recenze
addrychlé jednání
Anonymní recenze
addJsem spokojen
Anonymní recenze
addRychlost, perfektní komunikace

Všechny recenze zákazníků najdete na stránce našeho obchodu na serveru Heurece.

Jak vybrat a nakoupit zboží
Faktura ke zboží
Záruční list
Doručení a platba za zboží
Co znamená skladem a kdy zboží dostanu
Otvory v dřezech
Jak přebírat a zkontrolovat zásilku
Co dělat, když zboží dorazí poškozené
Co dělat, když ve zboží něco chybí
Co dělat, když zboží nefunguje, tak jak má a je potřeba ho reklamovat
Co dělat, když se mi zboží nelíbí a chci ho vrátit

Jak vybrat a nakoupit zboží

Jak vybrat zboží

Orientace v našem eshopu je velice jednoduchá. Zboží jsme přehledně roztřídili do několika kategorií a podkategorií. V dané kategorii je možné v levé části stránky zboží filtrovat a značně si tak zjednodušit výběr. Pokud zboží potřebujete ihned, zaškrtněte ve filtru zboží pouze skladem.

Poté, co si otevřete stránku daného zboží, si níže na stránce daného produktu můžete přečíst detailní popis, parametry, příslušenství k produktu a další informace. Pokud má produkt více barevných variant či velikostí, máme je uvedeny u zboží jako Další varianty.

Pokud máte zájem dané zboží koupit, klikněte si na stránce daného zboží na tlačítko Přidat do košíku. Zboží se do košíku uloží. Poté můžete eshop dále procházet, nebo přejít rovnou k pokladně.

Košík si můžete kdykoliv prohlédnout kliknutím na Košík vpravo nahoře.

Jak vyplnit a odeslat objednávku

Jakmile budete spokojeni s výběrem zboží, běžte do Košíku, který slouží zároveň jako pokladna.

V pokladně vyplníte doručovací a fakturační adresu, vyberete si způsob dopravy a platby zboží, potvrdíte souhlas s našimi Obchodními podmínkami a objednávku odešlete.

Pokud nám chcete k objednávce něco sdělit, napište to do poznámky objednávky v pokladně. Pozor! Napsáním poznámky k objednávce se termín dodání zboží může prodloužit, pokud tam například budete mít nějaký nestandardní požadavek a my se Vám nebudeme moci dovolat.

Jak objednávku potvrdíme

Ihned po odeslání objednávky Vám do emailu dorazí potvrzení objednávky. V tomto emailu budete mít veškeré informace, objednané zboží, způsob dopravy a platby a další informace.

Pokud Vám email nedorazí do 15 minut, zavolejte nám. V 99 % případů jste udělali překlep v emailu, opravíme Vám ho.

Jak objednávku zpracujeme

Po objednání objednávku zpracujeme. Pokud některé zboží nebylo skladem, objednáme ho a budeme Vás případně informovat o termínu dodání, pokud není do druhého dne.

Následně objednávku vyfakturujeme a zašleme Vám doklad elektronicky na email. Poté zboží odešleme a obdržíte od nás sledovací číslo zásilky.

Faktura ke zboží

Fakturu (daňový doklad) ke zboží od nás obdržíte na email, který jste vyplnili v objednávce.

Pokud fakturu nemůžete najít, můžete si jí stáhnout ze stránky Sledování objednávky. Stačí zadat číslo objednávky a váš email.

Tento doklad uschovejte, je potřeba pro případnou reklamaci zboží.

Záruční list

K reklamaci zboží ve dvouleté zákonné lhůtě stačí nákupní doklad (faktura), který jste od nás obdrželi emailem.

Pokud výrobce poskytuje na produkt rozšířenou záruku, je potřeba si u nás nechat potvrdit záruční list, se kterým poté můžete u výrobce záruku uplatnit.

Doručení a platba za zboží

Jak zboží doručíme

Zboží můžeme doručit několika způsoby. Způsob dopravy si vyberete v pokladně. Při využití přepravní společnosti nebo České pošty od nás dostanete číslo zásilky a budete moci balík sledovat.

  • Doručení na adresu přepravní společností nebo Českou poštou.
  • Doručení na výdejní místo přepravních společností nebo České pošty.
  • Zboží si vyzvednete na naší prodejně v Pardubicích.
  • Zboží si po domluvě vyzvednete v sídlech společností Franke nebo Blanco v Praze.

Aktuální možnosti a ceník dopravy naleznete na samostatné stránce doprava a platba zde.

Jak zboží zaplatíte

Zboží můžete uhradit několika způsoby. Způsob platby si vyberete v pokladně.

  • Zboží zaplatíte ihned v pokladně platební kartou. Rychlé, bez příplatku.
  • Zboží zaplatíte dobírkou při převzetí. Rychlé, ale do určité hodnoty objednávky s příplatkem.
  • Zboží zaplatíte bankovním převodem. Zboží odešleme až poté, co obdržíme platbu na náš účet. Informace k provedení bankovního převodu Vám zašleme emailem.
  • Pokud si zboží vyzvedáváte u nás v Pardubicích, můžete zaplatit hotově nebo kartou u nás na prodejně.

Aktuální možnosti platby naleznete na samostatné stránce doprava a platba zde.

Platba kartou

Zboží zaplatíte ihned v pokladně platební kartou. K platbám kartou využíváme 100% bezpečnou platební bránu GoPay.

Pokud Vám platba kartou neprojde, například nemáte povolené platby na internetu nebo na kartě nemáte dostatek prostředků, nezoufejte. Není potřeba dělat novou objednávku, dostanete od nás upozornění emailem, že objednávka není stále zaplacená a budete moci objednávku zaplatit znovu.

Případně je možné platbu kartou opakovat ze stránky Sledování objednávky, stačí zadat email a číslo objednávky. Poté kliknete na tlačítko Opakovat platbu.

Co znamená skladem a kdy zboží dostanu

Co máme skladem, to máme opravdu skladem

Pokud u zboží svítí zelený štítek Skladem a počet kusů, zboží máme opravdu skladem u nás v Pardubicích a je možné ho při nejbližší příležitosti odeslat. Počty kusů jsou vždy aktuální. Vše, co máme skladem, si můžete kdykoliv prohlédnout na naší kamenné prodejně v Pardubicích.

Zboží, které je skladem u dodavatele

Pokud u zboží svítí žlutý štítek s dostupností Skladem u dodavatele, Na objednání, Na dotaz či podobné, věnujte prosím pozornost textu v tomto štítku.

Pokud je zboží Běžně skladem u dodavatele, dodáme ho zpravidla během 2-5 pracovních dnů od objednání. Ve výjimečných případech se může stát, že zboží bude u dodavatele dočasné či trvale nedostupné. V tomto případě Vás budeme ihned informovat a domluvíme se na případné náhradě.

Za jak dlouho objednávku vyřídíme

Pokud je zboží skladem a objednávku odešlete do 12:00, zboží odešleme ještě ten den a budete ho mít druhý den doma.

Pokud si objednáte zboží, které je u dodavatele, musíme ho objednat. Zboží většinou dorazí následující den a obratem ho odešleme na Vaši adresu.

Otvory v dřezech

Zdarma Vám zhotovíme otvory do granitových, nerezových a tectonite dřezů.

Umístění otvoru si sami nakreslete u daného produktu pomocí naší mini-aplikace k tomuto účelu vytvořené. Kliknete si, kam chcete zhotovit otvor, odsouhlasíte obchodní podmínky a otvor uložíte. Následně zboží vložíte do košíku. Otvor je správně uložen, pouze pokud u produktu vidíte obrázek s nakreslenými otvory.

Pozor! Pokud Vám do dřezu vyvrtáme otvor, není možné dřez vrátit (odstoupit od smlouvy).

Jak přebírat a zkontrolovat zásilku

Jak přebírat zásilku od TopTransu – granitové a keramické dřezy

Granitové dřezy zasíláme v režimu otevřený balík. Zásilka je při každé překládce kontrolována.

Před převzetím zásilky je nutné zásilku rozbalit a pečlivě zkontrolovat celý dřez. Řidič je povinen počkat a kontrolu zásilky vám umožnit! Pokud bude zásilka poškozena, nepřebírejte ji. V tomto případě nás ihned kontaktujte.

Pokud zásilku nezkontrolujete a pak nám zavoláte, že je zboží poškozené, není možné prokázat, zda k poškození nedošlo při montáži a reklamaci není možné přijmout!

Jak přebírat zásilku od TopTransu – ostatní zboží

Před převzetím zásilky je nutné zkontrolovat balík, aby nebyl poškozený – proříznutý, poškozený roh, promáčklý obal. Pokud bude obal poškozený, zásilku rozbalte a zkontrolujte zboží. Pokud bude zásilka poškozena, zboží nejste povinni převzít. V tomto případě nás ihned kontaktujte.

I pokud bude balík v pořádku, ihned po převzetí ho rozbalte a zkontrolujte. Pokud bude zboží poškozené, ihned nás kontaktujte. Je potřeba zahájit reklamaci s přepravní společností.

Pokud zásilku nezkontrolujete a pak nám zavoláte, že je zboží poškozené, není možné prokázat, zda k poškození nedošlo při montáži a reklamaci není možné přijmout!

Jak přebírat zásilku od České pošty, PPL nebo DPD

Před převzetím zásilky je nutné zkontrolovat balík, aby nebyl poškozený – proříznutý, poškozený roh, promáčklý obal. Pokud naleznete poškození, před převzetím zásilky toto nechte zapsat do přepravního listu. Pokud bude zásilka poškozena, zboží nejste povinni převzít. V tomto případě nás ihned kontaktujte.

Po převzetí zásilku ihned rozbalte a zkontrolujte. Pokud bude zboží poškozené, ihned nás kontaktujte. Je potřeba zahájit reklamaci s přepravní společností.

Pokud zásilku nezkontrolujete a pak nám zavoláte, že je zboží poškozené, není možné prokázat, zda k poškození nedošlo při montáži a reklamaci není možné přijmout!

Bezdůvodné nepřevzetí

Každé zboží je nutné vyskladnit, zkontrolovat, zabalit, objednávku překontrolovat a vyfakturovat. To všechno stojí čas a peníze. Pokud zboží nechcete, objednávku před odesláním stornujte.

Pokud si u nás objednáte zboží, my objednávku vyřídíme, vyfakturujeme, odešleme a vy ho následně bezdůvodně nepřevezmete, můžeme Vám naúčtovat náklady, které nám tímto vzniknou.

Co dělat, když zboží dorazí poškozené

Pokud poškození zjistíte před převzetím zásilky, zboží nepřebírejte a zavolejte nám.

Pokud poškození zjistíte ihned po převzetí zásilky, poškození nafoťte a zašlete nám ho na email
info@trendo.cz spolu s popisem poškození a číslem objednávky nebo faktury.

Ozveme se Vám a domluvíme se na dalším postupu.

Co dělat, když ve zboží něco chybí

Pokud zjistíte, že v balení zboží chybí nějaké díly nebo příslušenství k montáži, zavolejte nám. Ověříme, zda v balení tyto díly opravdu měly být a dopošleme Vám je.

Dobré bude také všechny díly vyfotit a zaslat na email info@trendo.cz, abychom věděli, co v balení je a není.

Co dělat, když zboží nefunguje, tak jak má a je potřeba ho reklamovat

Pokud zboží nefunguje tak, jak má, zboží nafoťte a zašlete nám fotografie na info@trendo.cz spolu s popisem závady a číslem objednávky nebo faktury.

Ozveme se Vám a domluvíme se na opravě, výměně zboží nebo vrácení peněz (pokud se daný produkt už mezitím přestal vyrábět).

Co dělat, když se mi zboží nelíbí a chci ho vrátit

Pokud chcete odstoupit od smlouvy a zboží nám vrátit, zašlete nám ho prosím na naši adresu spolu s číslem objednávky nebo faktury a číslem bankovního účtu, kam chcete vrátit peníze. Můžete také využít formulář pro odstoupení od smlouvy.

Zboží můžete vrátit do 30 dnů od doručení.